Πως να σταματήσετε μια και καλή την υπερφαγία

υπερφαγία
26/12/16

Η υπερφαγία είναι μια διατροφική συμπεριφορά που χαρακτηρίζεται από συνεχή κατανάλωση φαγητού, μια πραγματική παγίδα στην οποία ο καθένας μπορεί να πέσει γρήγορα και εύκολα, αν δεν έχει λάβει προληπτικά μέτρα. Δοκιμάστε να δώσετε την αμέριστη προσοχή στο φαγητό σας και όχι μόνο θα καταφέρετε να ελέγξετε το σωματικό σας βάρος, αλλά και θα μειώσετε τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη τύπου 2 και καρδιαγγειακών νοσημάτων. Στην πράξη, δεν χρειάζεται τίποτα παραπάνω από το να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές.

Ξεχωρίστε την ώρα του φαγητού από την ώρα της τηλεόρασης. Παρακολουθείτε την αγαπημένη σας σειρά, ενώ τρώτε το γεύμα σας; Η υπερφαγία είναι μονόδρομος. Είναι επιστημονικώς αποδεδειγμένο πλέον πως η παρακολούθηση τηλεόρασης αυξάνει το θερμιδοφόρο τσιμπολόγημα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να κλείνετε την τηλεόραση όταν τρώτε, φροντίζοντας ώστε να αλλάζετε και χώρο. Επίσης, ακόμα και αν παραγγέλνετε έτοιμο φαγητό, φροντίστε να το τοποθετείτε σε κανονικά πιάτα.

Κρατάτε σε ασφαλή απόσταση τα σνακ. Σε έρευνα του Cornell University Food and Brand Lab δόθηκε σε εργαζόμενους η ποσότητα σοκολάτας που θα έτρωγαν κατά τη διάρκεια ενός μήνα. Τις φορές που βρισκόταν πάνω στο γραφείο τους, κατέληγαν να καταναλώνουν 125 περισσότερες θερμίδες την ημέρα απ’ ότι αν ήταν σε άλλο δωμάτιο. Αυτό που μπορείτε να κάνετε, λοιπόν, είναι να τοποθετείτε οποιοδήποτε φαγώσιμο σε τέτοια απόσταση, ώστε να χρειαστεί να περπατήσετε για να φτάσετε σε αυτό. Κάτι τέτοιο θα σας δώσει την ευκαιρία να σκεφτείτε αν πεινάτε αρκετά για να το καταναλώσετε.

Κάντε διάλειμμα για φαγητό. Όταν τρώτε γρήγορα μπροστά στην οθόνη του υπολογιστή δεν κάνετε κακό μόνο στη γραμμή σας, αλλά και στην ποιότητα της δουλειάς σας. Καταρχάς, το πιθανότερο είναι να συνδέσετε υποσυνείδητα τις δυο διαδικασίες και να καταλήξετε να αναζητάτε φαγητό όταν δουλεύετε. Τις ημέρες που δεν προλαβαίνετε να βγείτε από το γραφείο για να γευματίσετε, απλά μεταφερθείτε σε ένα άλλο τραπέζι. Σε περίπτωση που δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα, γυρίστε την καρέκλα σας, έτσι ώστε να μη βλέπετε την οθόνη του υπολογιστή σας, δώστε δυο λεπτά στον εαυτό σας για να συνειδητοποιήσει ότι ήρθε η ώρα του φαγητού και έπειτα ξεκινήστε να τρώτε.

Προσέξτε τι πίνετε ενώ οδηγείτε. Όταν επιλέγετε να πίνετε τον αγαπημένο σας καφέ ή το χορταστικό σας smoothie όσο βρίσκεστε στο τιμόνι, είναι πολύ εύκολο να χάσετε τον έλεγχο της ποσότητας όσων καταναλώνετε. Ο καφές ή οι τυποποιημένοι χυμοί ενδέχεται να είναι γεμάτοι ζάχαρη. Όσο είστε κολλημένοι στην κίνηση είναι ευκολότερο να πιείτε παραπάνω από το κανονικό. Αν θέλετε απαραιτήτως να συνοδεύει κάποιο ρόφημα την οδήγησή σας, προτιμήστε ένα μπουκάλι νερό, έναν σκέτο καφέ ή ένα πράσινο τσάι χωρίς προσθήκη ζάχαρης.

Πηγή:
http://www.health.com/weight-loss/how-to-stop-overeating?xid=socialflow_facebook_health