10 βήματα για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας μέσα από την άσκηση

10 βήματα για να ενισχύσετε το μεταβολισμό σας μέσα από την άσκηση
13/12/16

H άσκηση είναι ο πιο σίγουρος και αποτελεσματικός τρόπος να ενεργοποιήσετε το μεταβολισμό σας και να προλάβετε την εμφάνιση πολλών ασθενειών. Επειδή, όμως, εχθρός του καλού είναι το καλύτερο, πάντα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης και μικρά μυστικά που θα σας βοηθήσουν όχι μόνο να χάσετε κιλά, αλλά και να διατηρήσετε ένα ιδανικό βάρος. Τα παρακάτω βήματα μπορούν να σας οδηγήσουν στο επιθυμητό αποτέλεσμα, αρκεί, βεβαίως, να τα προσαρμόσετε στο ρυθμό του δικού σας μεταβολισμού.

  1. Σταθερό πρόγραμμα ύπνου. Ελάχιστοι άνθρωποι καταφέρνουν να πέφτουν στο κρεβάτι μια συγκεκριμένη ώρα κάθε βράδυ. Ωστόσο, για να μπορέσετε να κάψετε αρκετές θερμίδες την ημέρα, είναι απαραίτητο να κοιμάστε σε μόνιμη βάση τουλάχιστον 8 ώρες την ημέρα.
  1. Σωστός υπολογισμός. Προμηθευτείτε μετρητές καρδιακών παλμών, θερμίδων και βημάτων, τους οποίους θα χρησιμοποιείτε σε όλες σας τις φυσικές δραστηριότητες. Τα δεδομένα που θα συγκεντρώσετε θα σας επιτρέψουν να καταλήξετε στην άσκηση με την οποία καίτε τις περισσότερες θερμίδες ανά ώρα. Ύστερα δε μένει παρά να επικεντρωθείτε σε αυτήν και να την εξελίξετε.
  1. Συχνή ενυδάτωση, μικρά και συχνά γεύματα. Προσπαθείτε να καταναλώνετε γύρω στα 8 ποτήρια νερό την ημέρα και να μην παραλείπετε τα κυρίως γεύματα. Τα ελαφριά σνακ μεταξύ των γευμάτων θα σας δώσουν την αίσθηση κορεσμού αλλά και ενέργεια.
  1. Τρέξιμο σε διάδρομο. Ρυθμίζοντας την κλίση του διαδρόμου στο 6% και τρέχοντας σταθερά με 6,5 χλμ./ώρα θα καταφέρνετε να καίτε περίπου 1000 θερμίδες την ώρα. Πρόκειται για την πιο αποτελεσματική μορφή άσκησης, εάν και εφόσον την ακολουθείτε σε μια σταθερή βάση.
  1. Βάρη. Εναλλακτικά, δοκιμάστε να σηκώνετε βάρη, κάνοντας πολλές επαναλήψεις των 10 σετ με μεγάλα διαλείμματα. Δώστε έμφαση στον αργό ρυθμό των ασκήσεων και όχι στα μεγάλα βάρη.
  1. Καθίσματα. Μπορείτε να χάνετε 1-5 θερμίδες ανά κάθισμα, ανάλογα με το αν προσθέτετε βάρος ή όχι. Άλλωστε, το 60% της μυϊκής μάζας βρίσκεται κάτω από τη μέση, γεγονός που καθιστά τις ασκήσεις που επικεντρώνονται στα πόδια μια πολύ καλή επιλογή.
  1. Ποδήλατο. Για όσους θέλουν να βρίσκονται σε επαφή με τη φύση το ποδήλατο είναι η καλύτερη λύση. Κάνοντας ποδήλατο μπορείτε να χάνετε περίπου 750 θερμίδες την ώρα.
  1. Κωπηλασία. Πρόκειται για ένα πολύ αποτελεσματικό είδος άσκησης που γυμνάζει εξίσου ολόκληρο το σώμα. Υπολογίζεται πως μια ώρα κωπηλασίας ισοδυναμεί με το κάψιμο 800-1.000 θερμίδων.
  1. Κολύμβηση. Μπορεί να σας εξασφαλίσει το κάψιμο 500-1.000 θερμίδων ανά ώρα, εφόσον αποφεύγετε το κρύο νερό. Όταν κολυμπάτε σε παγωμένα νερά το σώμα σας καίει θερμίδες μόνο για να σας κρατήσει ζεστούς.
  1. Κρύο. Εάν το αντέχετε, τότε μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να κάψετε επιπλέον θερμίδες. Αρκεί να συνηθίσετε να κοιμάστε χωρίς σκεπάσματα, όταν έχει δροσιά ή κρύο και γενικά να εκτίθεστε σε χαμηλές θερμοκρασίες.

Πηγή: http://www.medicaldaily.com/10-step-guide-burn-5000-calories-day-boost-metabolism-and-lose-weight-402678?utm_content=buffer4d220&utm_medium=social&utm_source=facebook.com&utm_campaign=buffer